Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Садегіджалал А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
1. |
Кравцов В. І. Пружне деформування опорної поверхні радіального підшипника ковзання турбокомпресора [Електронний ресурс] / В. І. Кравцов, М. В. Кіндрачук, О. Л. Діденко, А. М. Садегіджалал // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2013. - № 6(7). - С. 53-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2013_6(7)__13 На прикладі роботи опорного радіального підшипника ковзання компресора турбіни газоперекачувального агрегату наведено методику дослідження пружного деформування опорної поверхні за одночасної дії сил, що виникають поетапно від пуску до зупинника. Розглянуто математичну модель, що описує рівновагу та деформування просторово скривленого елемента, його зовнішню та внутрішню геометрію.Розглянуто метод числового дослідження напружено-деформованого стану опорної поверхні трибоспряження у його пружному деформуванні під впливом навантажень, що викликані рухом мастила. Приведено спосіб задавання навантажень.
| 2. |
Кравцов В. І. Напружено-деформований стан, стійкість і закритична поведінка елементів трибоспряження у їх пружному деформуванні [Електронний ресурс] / В. І. Кравцов, А. М. Садегіджалал // Проблеми тертя та зношування. - 2013. - № 1. - С. 104-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ptz_2013_1_17 На базі сучасних методів обчислювальної математики й числового аналізу розроблена методика визначення напружено-деформованого стану, стійкості та закритичної поведінки елементів трибоспряження при просторовому пружному деформуванні. Для цього розроблена математична модель, яка описує рівновагу й деформування просторово скривленого елемента, його зовнішню й внутрішню геометрію. Методика числового розв'язку поставленої задачі заснована на спільному застосуванні методу продовження за параметром й методу Ньютона - Канторовича. Для оцінки достовірності розробленої методики було проведено експеримент з визначення напружено-деформованого стану, біфуркаційної втрати стійкості і закритичної поведінки пружного плоского кільця при його обертанні навколо свого діаметра.
| 3. |
Кравцов В. І. Контактна задача з урахуванням шорсткості поверхні при нормальному і тангенціальному навантаженнях [Електронний ресурс] / В. І. Кравцов, А. М. Садегіджалал // Проблеми тертя та зношування. - 2013. - № 2. - С. 67-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ptz_2013_2_10 Розглянуто метод числового дослідження напружено-деформованого стану елементу шорсткості в трибоспряженні в його пружному деформуванні під впливом нормального і тангенціального навантажень. Досліджено втрату стійкості за певних умов деформування.
| 4. |
Кравцов В. І. Пружне деформування опорної поверхні під дією сил контактної взаємодії [Електронний ресурс] / В. І. Кравцов, О. В. Радько, Н. А. Медвєдєва, А. М. Садегіджалал // Проблеми тертя та зношування. - 2013. - Вип. 59. - С. 93-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ptz_2013_59_14 На прикладі роботи опорного радіального підшипника ковзання компресора турбіни газоперекачувального агрегату наведено методику дослідження пружного деформування опорної поверхні за одночасної дії сил, що виникають поетапно від пуску до зупинника. Розглянуто математичну модель, що описує рівновагу та деформування просторово скривленого елемента, його зовнішню та внутрішню геометрію.Розглянуто метод числового дослідження напружено-деформованого стану опорної поверхні трибоспряження у його пружному деформуванні під впливом навантажень, що викликані рухом мастила. Приведено спосіб задавання навантажень.
| 5. |
Садегіджалал А. М. Врахування зміни профілю шорсткості при пружному деформуванні нерівностей [Електронний ресурс] / А. М. Садегіджалал // Проблеми тертя та зношування. - 2013. - Вип. 59. - С. 122-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ptz_2013_59_19 Розглянуто метод числового дослідження напружено-деформованого стану поверхневого шару трибоспряження у його пружному деформуванні під впливом навантажень різного характеру з урахуванням змінюваних параметрів шорсткості контактуючих поверхонь.
|
|
|